TAG GAME: 92 QUESTIONS

Rules: Once you’ve been tagged, you are supposed to write a note with 92 Truths about you. At the end, choose 20 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. I was tagged by existing-nothing.

WHAT WAS YOUR:

1. last beverage: water

2. last phone call: my mom this morning

3. last text message: existing-nothing aka Bri

4. last song you listened to: Maps by Maroon 5

5. last time you cried: hmmm…probably a few hours ago. They were cutting onions at work


HAVE YOU EVER:

6. dated someone twice: technically…

7. been cheated on: unfortunately

8. kissed someone and regretted it: duh, who tf hasn’t at least once?

9. lost someone special: I don’t wanna talk about, okay.

10. been depressed: about 4, 4 and half years…

11. been drunk and threw up: yasss

LIST THREE FAVORITE COLORS: black, red, and blue i guess

IN THE LAST YEAR, HAVE YOU:

15. Made a new friend: all the time

16. Fallen out of love: I’m good at falling in, I suck at getting out… (please don’t take that pervertedly)

17. Laughed until you cried: oh yeah

18. Met someone who changed you: absolutely

19. Found out who your true friends are: sometimes it’s hard to tell

20. Found out someone was talking about you: don’t they always. As the great Patrick Stump and Pete Wentz once said “I don’t care what you think as long as it’s about me”

21. Kissed anyone on your FB friend’s list: duhh

GENERAL:

22. How many people on your FB friends list do you know in really life: A lot lol

We lost #23

24. Do you have any pets: no ):

25. Do you want to change your name: I used to but Zoi is pretty unique so I guess I’ll keep it. But the last name has got to go! I’m tired of spelling STILIANIDIS all the damn time 

26. What did you do for your last birthday: um…I wrecked my car ( the day after breaking my cell phone) then drove and hour and a half to get my phone fixed with my sister. Great birthday lol

27. What time did you wake up today: 7ish the first time. finally got out of bed at like 9

28. What were you doing at midnight last night: playing on my phone, trying to go to sleep

29. Name something you CANNOT wait for: Um…idk lol

30. Last time you saw your Mother: like 30 min ago

31. What is one thing you wish you could change about your life: I wish I didn’t have an anxiety disorder or any of my other mental illnesses that cause me to get upset and stuff all the time

32. What are you listening to right now: silence DUN DUN DUUNNNN

33. Have you ever talked to a person named Tom: yes, I have a friend named Thomas. Sometimes he’s called Tom

34. What’s getting on your nerves right now: I need money, I smell like food, and I’m in love with my best friend (pretty sure the feeling is not mutual)

35. Most visited webpage: probably google lol

36. Blood type: something positive I think lol

37. Nickname: Zozo, Zoibear, Zo

38. Relationship Status: coffee and music have been keeping me pretty happy I guess

39. Zodiac sign: Pisces

40. Pronouns: pronouns for what?

41. Junior School: I went to Calhoun Academy from 5-18

42. we will never know what the question was for this haha: okkkk

43. College/Uni-  Art Institute of Charleston

44. Hair colour: brown

45. Long or short: medium

46. Height: 5’3”/5’4”

47. Do you have a crush on someone?: so many

48.What do you like about yourself?: umm….not a whole lot tbh

50. Tattoos: birds on my leg and a yin and yang on my hip.

51. Righty or lefty: righty

52. First surgery: tonsils removed. age 9.

53. First piercing: ears

54. First best friend: Oooh tie between Kirsten and Caroline

55. First sport you joined: soccer was forced upon me at about 5

56. First vacation: I was told I went to Disney as a baby, but the first one I remember was Venazuala

58. First pair of trainers: how the hell am i supposed to remember that?

RIGHT NOW:

59. Eating: Nothing

60. Drinking: nothing

61. I’m about to: get ready to go to the fair

62. Listening to: the squeaking of my mom’s oliptical (however you spell that)

63. Waiting for: nothing at the present moment

64. Want kids?: fuck no

65. Get Married?: maybe. If a guy can get me to want marriage and kids, I know he’s a keeper

66. Career?: something in fashion, i’m not entirely sure yet


WHICH IS BETTER:

67. Lips or eyes: in what circumstance?

68. Hugs or kisses: depends on my mood

69. Shorter or taller: taller

70. Older or Younger: depends

71. Romantic or spontaneous: Spontaneous can be romantic

72. Nice stomach or nice arms: both?

73. Sensitive or loud: ahh idk I can’t pick

74. Hook-up or relationship: relationship

75. Trouble maker or hesitant: again idk. I’m indecisive af

HAVE YOU EVER:

76. Kissed a stranger: define stranger

77. Drank hard liquor: yass

78. Lost glasses/contacts: don’t have them

79. Sex on first date: nope

80. Broke someone’s heart: I’ve been told that i have but WE ONLY DATED FOR A MONTH

81. Had your own heart broken: far too many times

82. Been arrested: not yet lol

83. Turned someone down: yeahh

84. Cried when someone died: for days

85. Fallen for a friend: refer to question #34

DO YOU BELIEVE IN:

86. Yourself: to an extent

87. Miracles: nah

88. Love at first sight: nah

89. Heaven: nah

90. Santa Claus: hell fucking yas

91. Kiss on the first date: sure, why not?

92. Angels: nah but ghosts are real lol

So this is where I tag people?

existing-nothing at-a-all-time-low cassaroles wriest ordure amazoniantree brendanwtf sobabyymakemefly onceuponahelenaist jizzygreekgod four-seasons-in-0ne-day lovelikeliquor twerks-with-satan

lol idk who else to tag…

So my mom has all these statues of nymphs and stuff around our pool, and  I just looked outside and…

The nymph is wearing a hat! I repeat THE NYMPH IS WEARING A HAT!!

mylesbianloveblog:

Sloupit.com
Join the coolest LGBT social network!
Be proud of who you are and share your life with us!

(via ggodess-xo)

metallics:

realizing you’re nobody’s best friend or favourite person is actually so sad

(via fake-mermaid)